2013年10月5日星期六

牙套日记----第五天

今天也许是下雨的关系吧!牙套又开始扯我的牙齿了。好痛啊!昨晚有点迟睡,看幸福选择题和食尚玩家。12点多那样才睡。前几天10点多就睡了。昨晚1点的时候又被扯醒了。然后继续睡到7点多痛醒。休息了三天了。绑的第二天还跑去上班。结果痛到提早回家。自从我上了牙套过后。每天只能吞食物,昨天忍不住煮了包maggi面,捏到碎碎煮,过后还要用剪刀来剪更碎。加颗蛋。好满足呀!这几天我的食物只有粥,泡软的面包和豆奶罢了。体重下了2KG了。要很注意卫生,这时候的牙齿最脆弱,很容易蛀掉,吃完东西要漱口或刷牙。刷牙时间也要在五分钟以上。还要用漱口水。最好有用牙线和那种小小个的刷。现在没钱买呀!工资还没领。每个月要还绑牙的分期付款呀!压力~~~

这个不是我的照片。我的牙齿暂时羞羞不敢见人。从网路上拿的图。(*^__^*) 嘻嘻……

那个一粒一粒的铁会磨到肉呀!牙医护士有给我一盒蜡可以黏在那个一粒一粒的铁那边,就不会磨到肉啦!前几天没粘,被磨了好多洞哦!痛死了!去牙医那边买好贵哦!一盒要5元哦!在淘宝我有看到。过几天出了工资,就去淘宝下单。有便宜一点啦!还有口味选择。有口味的那种比较贵。
那种蜡就是这样一盒一盒的。卫生和方便带出门。

在此愿与带着牙套的朋友们。一起加油吧!很快就会变美变帅了。
加油!加油!
要期待我的下篇文章哦!
( ^_^ )/~~拜拜
88

6 条评论:

  1. 你好勇敢,我知道会很痛所以就不敢去绑牙 ><

    回复删除
    回复
    1. 没办法牙齿很歪哦!要绑就敢敢去了!其实真的很痛。第一天第二天最痛。看到牙齿有点平了。真的很值得。你牙齿没歪歪不需要去绑啦!哈哈!

      删除
  2. 以后你的牙齿就会很好看,变得更帅了,呵呵

    回复删除
  3. 你上了牙套后关着嘴巴没说话或咬食物时, 都是怎样的(我的意思是咬牙方式-上牙碰下牙[隐隐作痛的感觉], 还是上下牙隔着距离避免碰着会痛) 我也是刚开始绑牙,感觉真的不好受
    闭嘴没说话时真的不懂要咬着牙好还是碰着牙好。。。

    回复删除
  4. Look at the way my friend Wesley Virgin's adventure starts in this shocking and controversial video.

    You see, Wesley was in the army-and shortly after leaving-he discovered hidden, "MIND CONTROL" tactics that the government and others used to get whatever they want.

    These are the exact same secrets lots of celebrities (especially those who "became famous out of nothing") and the greatest business people used to become wealthy and famous.

    You probably know that you use less than 10% of your brain.

    Really, that's because the majority of your brain's power is UNCONSCIOUS.

    Perhaps this expression has even occurred IN YOUR own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head 7 years ago, while driving a non-registered, beat-up trash bucket of a car without a license and with $3 in his bank account.

    "I'm so frustrated with going through life paycheck to paycheck! When will I finally make it?"

    You've taken part in those thoughts, isn't it right?

    Your own success story is going to be written. All you have to do is in YOURSELF.

    CLICK HERE TO LEARN WESLEY'S METHOD

    回复删除